Prutt

Kunde inte komma på nån bra rubrik så det fick bli Prutt. Ett ord som jag brukar använda en del faktiskt, det kanske säger en del om mej =/  Jag gillar korta och konstiga ord, sånna ord som gör folk lite generade. Kommer ihåg en period i tonåren då jag gillade att säga ordet fjong när det hände lustiga saker som att folk tappade något eller ramlade. (Fråga mej inte varför) Mina kusiner Anna och Emelie tyckte i alla fall att detta var en jobbig period =) De tyckte nog det var pinsamt för de symboliserar tydligen det ordet med nåt heeeelt annat. ;)

Jobbar kväll och det har varit en sjuuukt stressig dag/eftermiddag/kväll. Först nu som jag kunde sätta mig ner en stund och dricka lite vatten och tugga på ett knäckebröd. Vad hände undrar jag? Vi som haft det så lugnt på jobbet nu sen semestern...(var i och för sej bokmässan förra veckan så då var det en hel del att göra) men idag har det varit mycket med IHM:arna och eleverna på skolan. Tycker faktiskt det är ganska kul, de flesta har varit på bra humör och då blir jag oxå på bra humör, och ett plus är ju att tiden går fort när man har roligt. Nu är det bara 2 timmar kvar tills jag slutar, tänkte försöka smygkolla lite på svenska hemmafruar på kanal 3 medans jag gör stängningsrutinerna.

Idag har jag färgat håret, gjorde det imorse, vet inte vad jag tycker! Älskade den färgen jag hade innan som var mer ljusguldbrunt men håret var så slitet så jag ville fräscha upp det lite. Men nu blev det mörkare brunt och kanske lite mahogny ton på det. Kanske passar hösten mer i och för sig, men jag gillar ju det ljusbruna! Suck! Jaja det växer ju ut nytt hår och jag överlever väl!

Imorrn ska jag dra med Carro på pass nr 2 utav Body Attack, hehe, hon är lite orolig men det kommer nog går bra! Im fit for fight! =)

Over and Out


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, jag kommer ihåg den perioden=) O ja är glad att den är över!

2009-09-29 @ 18:51:59
Postat av: Sofie

Det är den inte: FJONG!

2009-09-29 @ 21:36:46
Postat av: Anna L

Ha ha , jag kommer oxå ihåg och håller med Emelie. Det roliga var att när jag läste ditt inlägg så tänkte jag direkt tillbaka till den perioden och så två rader nedanför nämner du mitt o Emelies namn. Ha ha rolig tid det där!

2009-09-29 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0