Prommis

Nyss hemkommen från en långprommis med Cillen, vi gick mot Skatås och sen in i ett område för att kolla in fina hus och sen avslutade vi vid Redbergsplatsen. Jättetrevligt som alltid, vi försöker gå en gång i veckan men inte alltid vi hinner. Vi har så mycket att prata om så tiden bara flyger iväg när vi går, en gång gick vi i 2 ½ timma...

Nu kokar jag fullkornsmakaroner, blev grymt hungrig när jag kom hem, inte ätit sen lunch. Så slarvigt av mej! Jag som skulle skärpa mej...suck.

Har väl inget direkt att rapportera...denna veckan blir lugn, jobbar på lördag och det ska bli skönt att bara vara, inte ha nånting planerat. Tänker satsa lite mer på träning denna veckan, imorrn blir det styrketräning och sen ett pass på fredag. Kanske klämmer in simning också om jag hinner. Skönt att röra på sig!

Nu ska jag äta fullkorn! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0