Njuter av ledighet

Idag som nästan alla andra fredagar är jag ledig och I Love It! Tyvärr så märks det ju en del på inkomsten men jag klarar mig finfint! Jag har klarat av frukost, lite städning och målat naglarna hittills. Nu ska jag göra mig iordning för en promenad till ica och systemet. I eftermiddag har jag tvättid och ikväll kommer Beca för att hälsa på i helgen. Imorrn ska vi iväg en sväng på stan och sen på kvällen blir det kräftskiva i Partille =) På söndag ska Beca och jag härja runt på Liseberg, kommer bli skoj! Älskar ju karuseller, blir som ett barn på nytt.

Här kommer en liten bild på minstingen i min familj från när vi var på Ikea förra helgen, undrar om han kommer bli en sångare när han blir stor...


Kommentarer
Postat av: systeryster

haha, ja det ser ju onekligen lite så ut.. micken i högsta hugg!

2009-09-11 @ 15:52:50
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: emelie

Åh, hoppas ni får en underbar helg. Blir oxå sugen o hälsa på, till o med sugen på o åka karuseller=)

2009-09-11 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0