Long Time

Ojoj var länge sen jag skrev märkte jag nu. Jag som fått hem min dator i veckan också, men det var hårddisken som var knasig så de har gjort nåt med den så allt jag hade sparat försvann. Tänkte ju inte jag på, och det var ingen på supporten som sa till mig att spara över grejer på usb eller liknande. Surt måste jag säga. Så jag har fått installera om alla program som jag vill använda. =(

Har haft lite att göra oxå, därför jag inte uppdaterat så flitigt. Förra veckan hade jag problem med magen och sov i princip bort all övrig tid efter jobbet. Sen blev det lite bättre i torsdags och jag och Carro fick äntligen ordning på träningskortet =) sen var vi på tjejmiddag hos Pelto i Krokslätt, 3-rätters blev det men jag fick kolla på när de andra åt...det blev timjan och citrusstekt kalv till förrätt tillsammans med stekta kantareller och en kantarellsoppa. Till varmrätt nån cous-cous sallad med nektariner och massa gott samt parmaskinka och honungsmelon. Till efterrätt serverades det choklad panacotta, mango kompott och hallon sorbé. Himla smarrigt såg det ut att va. Vi fick en trevlig pratstund och det ventilerades mycket om jobb osv.

I helgen har jag haft besök av Syster och systerson, de kom i fredags och vi åkte då till Ikea och jag handlade möbler till mitt vardagsrum. Bra att få hjälp av syrran och hennes bil =) I lördags var vi på Allum i Partille och shoppade, lunchade och myste. Sen handlade vi mat inför kvällen och åkte hem för att skruva ihop möbler och busade med Agaton. Vi hade en jättemysig helg, på söndagen gick syrran på stan med en kompis medans jag åkte på personalmöte/brunch med mina jobb kollegor. En kanonhelg helt enkelt!

Denna veckan ska jag hänge mig åt att planera in träning i mitt liv. Tänkte börja imorrn med ett pass för att orientera mig på anläggningen. Det kommer nog bli både tufft och kul!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en mys-pys helg!!

hoppas du trivs i ditt nya vardagsrum!

Kör hårt på träningen!! kram!

2009-09-07 @ 19:44:08
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: systeryster

har fixat besöksstatistiken nu!

problemet var at texten också var svart, så den syntes inte på den svarta bakgrunden.. Var bara att ändra textfärgen... =) kramar!

2009-09-08 @ 22:59:39
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0