Jobbare helg!

Äntligen är jag hemma, sååå trött idag. Har jobbat 6 timmar, började kl 7 och det var segt att gå upp idag =( fast jag har i alla fall sovit som en stock inatt. Igår tränade jag efter jobbet sen drog jag hem till Carro och Stefan där dom bjöd på middag och vin, mums! Stefan kollade fotboll på tv och lekte med sitt "låtsas fotbollslag" på datorn (vilket jag pikade honom för ett antal gånger, räcker det inte med vanlig fotboll på tv?) medans jag och Carro drack vin och spelade poker. Vi vann nog lika många gånger men rivaliteten hängde i luften, tur att vi fick avbryta för att gå och möta Sumro och Sebbe som också kom för att umgås och kolla fotboll. I pausen visade Stefan en video när de vaxade pungen på en kompis i hans killgäng...fyyy fan! Ajajajaj! Inte att rekommendera hehe =)
Vi hade jättetrevligt men vet inte hur det gick för Valencia efter som jag fick springa iväg till bussen i sista halvlek. Var så trött så jag slocknade direkt när jag la huvudet på kudden, brukar jag aldrig göra. Jag ligger alltid och läser eller funderar eller bökar runt bland kuddarna i minst 20 minuter innan jag somnar men har börjat sova bättre nu när jag tränar. Härligt när man sover bättre så man orkar mer på dagarna.

Nu har jag tvättid och har en del att fixa och dona med här hemma, ska skriva en inköpslista så jag kan storhandla mat inför veckan. Jag är så dålig på att tänka framåt, blir att man handlar nåt varje dag. Tänkte jag skulle göra en meny för veckan, så slipper man ödlsa tid på att fundera på vad man ska äta när man kommer hem, och jag tänker försöka börja äta GI inspirerat igen så det ska inhandlas mycket kött och grönsaker.

Någon som har något bra GI Recept???? 




Kommentarer
Postat av: Jenny Garlock

Ajajaj, lite svart att slappa tanken pa den vaxade pungen, later smartsamt, haha!!

Men josses vad du tranar och gu va kul det passet later, fast jobbigt! Ja borde oxa gora en matsedel, ingen dum ide, sa slipper man sta dar varje dag och undra vad man ska ata....

2009-09-27 @ 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0