Flås

Nu är jag precis hemkommen från jobb och träning. Första träningspasset på nya träningsanläggningen med nya träningskortet! Kände mej vilsen och jag såg nog vilsen ut också där jag gick omkring och synade maskinerna och letade...men det gick jättebra och jag gillar gymmet. Precis lagom med folk, man slapp trängas och köa =) Läste om deras pass oxå, låter jättekul, de har ett pass som liknar kickboxning som jag tänkte prova.

Har varit duktig och faktiskt lagat mat till mej själv ikväll. Lagar aldrig mat längre, så fruktansvärt tråkigt att göra mat till sig själv, så jag äter oftast ingenting om kvällarna. Men nu ska jag bli bättre på det så att magen och jag mår bra =)

Nu ska jag plocka lite här hemma och dammsuga sen blir det till att slänga sej i soffan och mysa lite innan läggdags.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Jenny Garlock

Kul med traning. Jag och Lonny har varit medlemmar pa gym i snart 2 ar, men jag har nog bara varit 1 gang det senaste halvaret..... skams pa mig! Hoppas du trivs pa det nya gymet, kickboxing ar ju kul! kram

2009-09-11 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0