Ensam mamma söker

Slog precis över till kanal 3 och blev överlycklig när jag hörde signaturen till Ensam mamma söker...älskar det programmet! Det är så bra gjort, med sån värme och kärlek! Denna säsongen spanar jag in en av Helenas killar...mumma, hoppas hon väljer honom för han är sååå läcker! Guess who? ;) Jag har redan hittat mina favoriter till tjejerna, undrar om jag får rätt...

I helgen har Beca varit här och vi har haft det så mysigt! Jag mötte henne på stationen i fredags kväll och vi åkte hem till mig och lagade en smarrig pasta. Sen snackade vi hela kvällen och en bra bit in på natten =) Vid kl. 3 slocknade vi efter nån timmes fnitter/tjejsnack i sovrummet. Igår gick vi på stan och myste, shoppade såklart en del och fikade i solskenet. Vädret har varit fantastiskt i Göteborg hela helgen, helt underbart! Efter shoppingen gjorde vi oss fina och drog till Johanna i Partille på kräftskiva, jättekul hade vi och det blev en spontan utgång som vi inte hade planerat. Vi skakade på våra rumpor fram till 4 på natten...

Idag har vi varit på Liseberg och lekt av oss =) Humöret har varit på topp och knappt några köer alls till karusellerna! Fotade Beca när vi åkte Flumride, vi blev blötare än vi trodde...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0