Bra dag

Idag har varit en bra dag. Gick upp vid halv nio för att tvätta, åt frukost i lugn och ro, surfade lite och läste igenom en massa reklamblad som vällt in efter att jag tog bort "ingen reklam tack" skylten på ytterdörren. Herregud vad reklam som delas ut, och det bara till lilla mej! Fatta vad papper som delas ut bara i Göteborg och ja hela Sverige. Usch! Funderar på om jag ska sätta upp skylten igen för att värna lite om miljön...

Vid lunchtime satte jag mej på spårvagnen för att möta upp några goa tjejer utanför Valhalla. Vi simmade, bubblade och bastade, Cillen och jag simmade en timme och peppade varandra till lite intervallträning i bassängen =) Sen piffade vi till oss lite och gick till O´learys för att möta upp Carros pojkvän Stefan som hade paxat bord. Kollade in matchen mellan Manchester United och Manchester City medans vi avnjöt lite go mat. Kanonmysigt!


The Paprikagirls: Somru, Frida och Carro =) Lite lagom trötta efter simningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0