Body Attack

Pust, stön och stånk! Chillar i soffan efter ett grymt träningspass ikväll! Trippade iväg mot gymmet efter jobbet och tänkte styrketräna, men så fick jag ett infall och kollade om det var något pass som jag kunde gå på. Och det fanns det, Body Attack hette det, frågade tjejen i receptionen om det var kul, och hon sa att det var jätteroligt. Så jag anmälde mig och körde sen lite på Crosstrainern som uppvärmning. Jösses Amalia vilket pass. Alla som har gått på ett vanligt medel pass på Friskis & Svettis vet ju att de 2 sista låtarna är mycket hopp och hålligång för att få upp det sista flåset. I samma tempo som de sista låtarna på ett sånt pass var uppvärmningen på detta pass. Puh! Men det var såååå kul och en jättebra ledare. Hela passet var lätt koordinerat vilket jag gillar så man kan fokusera på träning istället för vart man ska ha fötter och ben, samt att det var kanon härlig musik! Vi körde 104 armhävningar på raken, fick typ blodsmak i munnen, man fick inte pausa heller, hon var stenhård! Sen körde vi även intervallträning och springning och mage och ben. Undrar hur det ska gå på jobbet imorrn? Känner mig redan stel trots mycket stretchning! Detta pass ska jag gå på fler gånger =)

Nu har jag precis ätit en omelett på skinka, avokado och lite brieost, mätt och go är jag! Borde lägga mig tidigt ikväll då jag ska upp kl 6 imorrn och jobba 11 timmar. Blir nog ingen rolig fredag för mej, kommer va helt slut. Men är sugen på en bio! Kanske nån som vill gå med mej imorrn???

Kraaamar från en pigg och glad Sofie =)

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, låter kul=) Vill oxå gå på de passet. Vad duktig du är otränar så mycket! keam

2009-09-24 @ 21:35:16
Postat av: Sofie

Mmm haha, jag gillar utmaningar så jag tyckte det var kul! Älskar att tävla med mej själv ;) Jo jag har kommit igång rejält nu! Man mår så bra! Kram

2009-09-24 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0