Vild helg

Jaha, då var denna helgen över och fort gick det. I fredags var vi iväg på personalfest och det var supertrevligt! Vi spenderade kvällen på Skansen Kronan som ligger i Linné, det bjöds på 2-rätters middag, vin, drink, kaffe/avec och sen var det dansgolvet som gällde resten av kvällen, egen DJ hade vi oxå =) Jag dansade 4 timmar i sträck, jösses, vilket träningspass! Blev allt lite lullig och hade fantastiskt kul med mina kollegor! Vissa blev rejält onyktra och det var sjukt kul att iaktta. ;)

Bilder på Skansen Kronan som byggdes på 1600-talet för att svenskarna skulle kunna försvara sig mot danskarna.





I lördags åkte vi mot Skåne, jag låg i baksätet bakis och pustade och stönade. När vi kom fram checkade vi in på hotellet och gick sen till relaxavdelningen och bastade/relaxade. Var så gött att sitta i bastun med en iskall cider och snacka skit. Sen gjorde vi oss i ordning och åt middag på hotellets restaurang. Till förrätt blev det Toast Skagen och Pelto bjöd oss alla på mousserande. Sen fläskfilé med örtpotatis och svampsås till huvudrätt och till det delade vi en flaska rött. Kanonmysigt hade vi det =) Sen upp på rummet och partaja lite, Anna gav oss ett uppdrag. Alla fick varsitt band i olika färger som vi skulle pynta med vårt namn och andra roliga detaljer som paljetter och stjärnor. Sen skulle vi bära dessa runt huvudet och på baksidan skulle våra telefonnummer stå så att vi i slutet av kvällen kunde ge det till nån snygging som vi spanat in. Det blev inget av det för mej, för jag blev alldeles för full. Men kul hade jag det kommer jag ihåg. Haha.

Här är en vimmelbild från Grand i Kristianstad på tre av oss, vet inte vart Pelto befann sig.



Nu blir det träning hela veckan för att kompensera kalori intaget för denna helgen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

vilka snyggingar!

vilken rolig idé med banden!!



kram!

2009-10-06 @ 15:06:35
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Jenny Garlock

Sa fantastiskt fint det ser ut att vara dar!! Fint kort pa er oxa, gillar banden, saaaa kul!

2009-10-07 @ 03:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0