Utmattad

Är sååå otroligt trött, har känt de senaste 2-3 dagarna att jag är riktigt utmattad. Imorrn jobbar jag den tionde dagen på raken, en stressig dag dessutom. Hur ska personalfesten sluta imorrn? Jag kommer ju se i kors efter bara ett glas vin...men roligt kommer det bli om jag håller mej vaken. Jobbar till 15, sen göra sig i ordning på hotellet, sen konferens med IHM kl. 16.00 och sen mingel i Volvohallen kl. 17.00...kl 18.00 kommer bussar och hämtar upp oss! Det tisslas och tasslas på jobbet om vart det är vi ska...men ingen lyckas få reda på något trots många försök att prata omkull David som tydligen vet vart vi ska. Vi är 97 personer och jag har en känsla av att detta kommer gå vilt till. =)

På lördag morgon måste jag dock gå upp tidigt för Johanna kommer o hämtar mej för att styra bilen mot Kristianstad, vi ska dit på en tjej weekend. Pelto och Anna ska oxå med =) Vi ska bo på hotell, äta middag och gå ut för att roa oss. Hur ska jag orka? Nånstans får jag hitta kraft!

Igår vart det en låång dag, jobbade, simmade, fikade med Carro och Sumro och sen mötte vi upp fler tjejer för bio. Frida hade fixat hela arrangemanget med biljetter osv, 8 tjejer var vi! Vi såg "Coco-livet innan Chanel" och den var jättebra, hon hade ett ganska sorgset och tragiskt liv tyvärr. Men mycket intressant!

Nu lyckades jag komma åt nån tangent och texten blev jättestor...hur lyckas jag? Jag kan inte ändra tillbaks heller! SUCK!

Dags att pömsa! Uppdatering sker efter helgen!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej Sofie! Jag tryckte detta fel igår, mn förminskade texten, vilket har hänt några gånger=) men igår noterade jag vad jag gjorde, nämligen tryckte Ctrl plus minusknappen. Skulle göra understreck men slant visst lite=) Så tryck Ctrl + minus så minskar du texten. Jättekul att du gillade produkterna förresten, självklart säljer jag fortfarande. Ska göra det på heltid snart=) Mendu, visst skulle det vara något för dig=)



Kramar Kattis

2009-10-01 @ 23:31:12
Postat av: Jenny Garlock

Oj det later intensivt, hoppas du har laddat upp med Red Bull, for det skulle jag behova for att orka med det programmet! Hoppas ni far kul, later harligt!

2009-10-02 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0