Trött i kroppen

Har inte haft lust att skriva på ett tag, har inte direkt haft något att berätta heller. Veckan har bestått av en hel del jobb och mycket träning. Har dessutom råkat ut för en liten liten förkylning, den har inte brytit ut helt och det hoppas jag inte att den gör heller. I helgen har jag inte gjort så mycket kul, i fredags var vi ett gäng som drog till Incontro på After Work, jättemysigt med pianobaren och god dricka. Men tyvärr blev jag lite yr och trött så fick dra hem tidigt. Somnade redan kl. 21 och sov många behövliga timmar. Hela helgen har bestått av mycket sömn och vila...jobbade i lördags och tränade efter det, sen somnade jag tidigt igen. Behövde nog sova ut.

Nu laddar jag inför en ny vecka! Planerat min träning och vad jag ska äta.

Men nu är det dags för Ensam Mamma Söker på kanal 3. Jippie!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0