Träningsvärk och stress...

är vad denna veckan bjudit på för min del. Tränade bodypump i måndags och har haft sån sjuk träningsvärk sen dess, igår jobbade jag långpass från 7-22 då både Roger o Sandra var sjuka och vi hade fullbokat hotell samt en hel del konferenser. Funkar bra att jobba långpass under tiden man jobbar men sen får man ta smällen efteråt. Har varit på bra humör idag på jobbet och fått mycket gjort men sen på eftermiddan blev jag tröttare och tröttare och hela kroppen skrek! Tänkte skita i träningen som jag planerat men sen när jag kom ut i friska luften så stack jag dit ändå och körde ett rejält gympass. Nu har jag ätit, vart och hämtat paket från Skopunkten (men ska skicka tillbaks stövlarna, var inte så snygga i verkligheten) diskat, plockat lite hemma samt tittat på Greys Anatomy. Kvar återstår packning och duschning!

Imorrn jobbar jag bara halvdag, Tjohooo, för jag sätter mej på swebus kl. 13.00 för att styra kosan mot hemstaden, eller stad och stad hembyn kanske man kan kalla det. Lilla goa mysiga Vimseby =)

Programmet innehåller bl. a tandläkarbesök, mysig höstpromenad i skogen i uggletorp, shoppa lite kanske, träning med kusse Emelie, bjuda Pappa, Anki och Emelie på en go fredagsmiddag, dricka vin, festa med Linda och Emelie =) Massor med kuligheter! Cant wait!

Nu dags att göra nytta.

Trevlig helg! (Svälg)

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vad kul det ska bli!!!! Ringer ikväll

2009-10-22 @ 08:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0