Äntligen färdig

Nu har jag fixat och donat hela kvällen ända sen jag kom hem från Falkenberg där jag tillbringat helgen hos systeryster. I lördags tog vi det lugnt, var en vända i lekparken och sen tog vi en promenad i det fina höstvädret. Vi kollade i Mary Kay katalogen eftersom syrran ska bli konsult och sälja deras produkter samt ha hudvårdskonsultation eller hur jag ska förklara det. Finns ju många produkter man vill ha...=)  På eftermiddan åkte vi ut till Heberg där Malin och Rasmus bor med sin lilla Lea, jättefint hus och mysigt område. Markus och Rasmus polerade bilen medans vi tjejer fixade fika, kollade på hm kläder och provsatt deras nya soffa. På lördagskvällen beställde vi kina mat och kollade på körslaget/här är ditt liv. Försökte lägga oss hyfsat då vi gick upp kvart i sju för att åka till Ullared i morse. Min snälla syster gick upp i ottan för att skjutsa mej dit så jag kunde stilla shoppingbegäret. =) Jag shoppade en hel del, mestadels småsaker, det dyraste kostade 119 kr. Är sååå nöjd med allt jag köpte! Brukar vara bra på att komma hem med en massa onödiga struntsaker som jag sen aldrig använder. Men idag skötte jag mej väldigt bra, rensade ur vagnen några gånger för det är så lätt hänt att man slänger i saker endast pga det billiga priset. Hittade jättefina gardiner, kuddfodral som matchade gardinerna och gardinstång, och ett otippat fynd blev en lampa till sovrummet. En stor rund boll utav svart spetstyg, kanonläcker! 99 kr. Riktigt bra pris!

Nu ska fröken Sofie sova efter en lång dag av shopping och gardinbyte samt lampuppsättning i lägenheten. 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0