Albert & Herbert

Albert och Herbert är mina bästa kompisar just nu! Jag älskar Albert och Herbert! Vikka goa gubbar! Fastnade för dem förra hösten då jag låg hemma sjuk i 2 dagar i början av december. Min före detta sambo Johanna hade köpt en dvd med deras julkalender serie och jag tittade igenom alla 24 avsnitt om och om igen dessa 2 dagarna. Hade hysteriskt roligt, skrattade så jag tjöt vilket var lite jobbigt när man hade ont i halsen och var täppt i näsan. Nu har jag köpt en dvd med Albert och Herberts bästa avsnitt, och jag är fast framför tvn om kvällarna. Julkalendern ska jag köpa hem på ginza.se så jag kan mysa inför julen i december =)

Här är ett litet klipp för er som inte vet vilka Albert och Herbert är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0