Tråkmåns...

är vad jag är! Jag bloggar ju aldrig längre. Men kanske kommer vändningen idag? Fick plötsligt lust att plita ner några rader, jag sa NÅGRA. Man får börja försiktigt. Idag är det måndag och jag jobbar kväll, satte mej för en liten paus. Har gjort de flesta rutinerna och bara 3 kvar som ska checka in på hotellet, även hunnit sitta med faktureringen en stund. Efter min lilla paus ska jag inventera! Åh så roligt det ska bli! *ironi på hög nivå* Men det är väl bara att sätta igång och räkna sockerrör, kaffebönor och petflaskor...jag slipper ändå inte undan =(

Igår kväll kom jag hem från Stockholm efter att ha spenderat helgen med mina två favvo kussar Anna och Emelie. En supernice helg som bestått utav god mat/fika, aw, shopping samt party. Fick också träffa min kusin Hebbe som jag inte träffar alls ofta, vi tog en lunch med honom på Åhlens där vi diskuterade ämnen som julklappar, jobb och barn. Igår mötte vi upp Malin och Ronja i Solna Centrum för lite frukost/lunch, jättekul att fördriva lite tid med roliga samtal och härliga människor =)

I torsdags åkte jag upp till Linköping för en snabbvisit hos Beca. Vi hade som vanligt mycket trevligt, vi låg vakna till 2 tiden på natten och pratade, skrattade och en del allvar blev det oxå. Som vanligt när vi träffas! Synd om Beca då hon gick upp kl 7 för att jobba, jag låg glatt kvar i sängen till kl. 9. Kl 11 hämtade Matte och Emelie upp mej och jag åkte med dem till Sthlm. Ett litet skratt fick de nog när Beca kom körandes med mej bak på postcykeln... =)

Denna veckan ser jag fram emot att julpynta hemma, julstäda, och hinna med mera träning. Längtar tills på torsdag kväll då systeryster och Agaton kommer på besök igen =) På fredag ledig och barnvakt åt gullungen medans syrran är på konferens. Lördag och söndag jobb.

Adjöken för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

haha, jag hade velat se dej på postcykeln!!



Låter som en härlig helg!!

Vi längtar också till torsdag!!

kramar!!

2009-11-30 @ 19:21:07
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för en jättetrevlig helg min lilla kusse :). Ska bli kul att ses igen till helgen.



Kram

2009-11-30 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0