Liseberg

Den här veckan har jag min kusindotter Alexandra hos mej. Hon kom i måndags kväll och var med mig på jobbet o praoade tisdagen och onsdagen. I tisdags efter jobbet gick vi på stan och shoppade, Alex hittade en hel del roligt, sen åkte vi hem och tonade håret på varandra. Det blev superfint! På onsdagen gick vi på bio efter jobbet, vi såg 17 again och den var helt klart godkänd! En feel good film.

Sen är vi lediga hela veckan...igår tog vi sovmorgon till 10 och sen blev det Liseberg för hela slanten. Var väl där kring halv ett och åkte inte hem förrän de stängde kl 23. Var helt slut och somnade på soffan så fort vi kom hem. Vi åkte massa karuseller och njöt av god mat och härliga åkupplevelser. Vi hade sjukt bra väder, solen strålade hela dagen och på kvällen var det supermysigt när det mörknade och Lisebergs alla lampor tändes. Vi åkte uppskjutet 3 ggr bara för att se på den fina utsiken. =)

Idag har vi tagit en liten sovmorgon, jag gick upp halv nio för att ta hand om min tvätt. Alex sov vidare en liten stund. Nu slappar vi framför nyhetsmorgon och har det gott. Ska strax fixa sej lite och sen dra ner på stan. Kl 3 hoppar vi på tåget som ska ta oss till Falkenberg och till min älskade syster och systerson. Där ska Alex och jag busa med Agaton och vi stannar över till lördagen. Sen vet i sjutton vad vi ska hitta på, Alex åker hem på söndag. Hur ska det bli när Alex åker??? Är ju så van att ha henne här nu, kommer känna mej så ensam på söndag kväll. Usch! Men på måndag är det dags för jobb igen. Jobbar då 11 dagar i rad, alltid bra med massa extra timmar. Behöver verkligen det eftersom jag bara är anställd på 80%.

Nu ska jag ner till tvättstugan...over and out!Jag o Alex på Pandavision 3D glasögon Snyggt ;P


Kommentarer
Postat av: Age

Åhh va roligt ni verkar ha haft det o har det =)

2009-05-22 @ 11:51:51
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Postat av: Alex

Mina ögon asså ;P haha

2009-05-22 @ 12:59:06
Postat av: flowerlowa

härligt med uppdatering ÄNTLIGEN!! Va mycket skoj ni hittat på! och nu ligger ni i Agatons rum och zzzzzzzzzzover... latmaksar!! blink blink

2009-05-23 @ 09:47:27
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0