Fönsterputsning & vårstädning

Då var det dags att börja plita ner några meningar om mitt liv här igen, fick en liten tillsägelse i helgen av en vän....hon tyckte jag skulle börja blogga igen. Men jag tycker mest det är roligt att läsa om andra, finns ju inget roligt eller viktigt som händer i mitt liv. Men ett liv är ju ett liv och jag får väl förstå att andra kanske tycker det är kul att läsa om min vardag precis som jag läser om andras...sen kan det ju alltid vara skönt att få skriva av sej lite.

Idag har varit en bra dag på jobbet...inte varit så många bra dagar på jobbet på länge. Tycker oftast det är tråkigt och jag är irriterad och trött på mitt jobb. Men idag har det varit riktigt bra, flutit på grymt bra med en stor konferens och dom var supernöjda med vår service. Härligt att höra, det är ju det man jobbar stenhårt på, att få dom att komma tillbaka.

Har fått så mycket gjort hemma idag/ikväll oxå...putsat fönster, tvättat och vårstädat...känns som en helt ny lägenhet! Underbart! Pricken över i kommer bli när man får krypa ner i nybäddad säng.

Har precis kollat på ett utav mina absoluta favvo program Greys Anatomy...hoppas verkligen Izzie överlever detta! O nu börjar Fråga Olle. Yeah!

Hej Svejs.

Kommentarer
Postat av: Age

Like it! Åhh putsa fönster behöver jag med göra, men så boring det är! Jag hoppas med att Izzie överlever det där greys får mig att tjuta varje gång verkligen.

2009-05-08 @ 14:55:43
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Postat av: Anonym

hejsan hoppsan!! kul med en uppdatering... hmmm, var ju nästintill 4 månader sen den sista.. harkel berätta mer om vad som händer i ditt liv, men INTE GRAY´S ANATOMY - för det har jag inte sett , väntar på boxen juh!!

2009-05-11 @ 21:56:40
Postat av: Alexandra

Tjena. Bra du städar tills jag kommer :P haha kram

2009-05-14 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0