Pingviner & Sälar

Igår hängde jag med Carro till Slottskogen för att grilla och spela volleyboll och det blev en supermysig kväll fast vi var helt slut efter dagens arbete. Det var fullt av folk och solen värmde oss så skönt där vi slog oss ner på en filt. Det var några djs där oxå och testade sin utrustning så vi satt o lyssnade till nån slags härlig gungande reggiemusik. Dessvärre var volleybollplanerna upptagna av massa andra men vi tände engångsgrillen och kämpade febrilt för att få den jäkeln att tända till...eller det var nog snarare så att Carro och Stefan kämpade med den...jag la mej ner med solbrillorna på och stekte i solen =)





Efter vi grillat våra korvar stack jag, Carro, Therese och Nettan iväg på en liten sightseeing i Slottskogen. Vi såg pingvinerna som är hur söta som helst och flamingos, sälar, fåglar och massa kul. En rolig skylt längs vägen med varning för ankor och mitt i bilden är en älg med...en miniälg...haha. Skumt. Det flög också omkring luftballonger över oss...hade gärna velat åka med. En jättemysig kväll helt enkelt.

Imorrn bär det av till Vimmerby för att fira midsommar med Cissi och gänget...det blir en hederlig midsommar med sill, midsommarstång, krans i håret, små grodorna, nubbe, jordgubbstårta och massa annat kul såklart! Ser fram emot =)

Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Systeryster

haha, dit måste vi gå nästa gång vi kommer och hälsar på!!!

2009-06-21 @ 20:34:38
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0