Personalfest

I fredags hade vi personalfest på jobbet, jag var en utav 4 som planerade hela festen och det blev himla bra! Lite dåligt uppslut men vi som var där hade sjukt kul! Har pratats hejvilt om spektaklet hela dan på jobbet, alla som inte var där undrade hur vi hade haft det. Det räckte att Olof visade sig så förstod dom att det hade gått vilt till. Vi lekte nämligen irländsk julafton på gården och Olof flög/sprang rakt in i en betong stolpe med en faslig fart och fick den sjukaste bula jag nånsin sett, trodde hela huvudet skulle explodera på han. Dessutom slog han i sidan och hela skjortan slets sönder. Men han var lika glad för det, jag stod med telefonen redo i handen för att ringa efter ambulans...men det gick bra till slut.



På bilden ovan ser man bulan efter några timmar och mycket is!



Marie, Jens & Sandra är lite luriga på dansgolvet =)



Anna o Emelie var hos mej i helgen, de kom i fredags och fick då hänga med på personalfesten...i lördags gick vi på liseberg hela dan, hade jättekul och hyfsat tur med vädret. Regnade i alla fall inte men det var lite småkyligt. Sen på kvällen handlade vi tacos och hyrde 2 filmer...var så gott att lägga sej i soffan efter en hel dag med fullt ös! Igår shoppade vi loss på stan innan de åkte hem igen. Himla mysigt hade vi, mötte upp Karin en sväng oxå och snackade lite.

Idag har jag jobbat...fått mycket gjort vilket känns skönt...sen gick jag till Vallhalla och simmade, välbehövligt för kroppen kände jag. Imorrn har jag sovmorgon, tänkte gå en lång promenad om vädret tillåter.

Tror denna vecka kommer gå fort...har mycket att göra på jobbet och på fredag kommer pappa & Anki och ska besöka mej över helgen, syster och Agaton kommer ner över lördag för att umgås med oss. Längtar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

UPP!!!!!!!



s



ni verkar ha haft skoj!

2009-06-09 @ 22:33:41
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0