Nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen

Nej det är faktiskt inte sol här men det känns lite som sol i själen eftersom jag nu har bokat en RESA! En solresa såklart! Till Kreta ihop med Beca och Hanna! Ska bli otroooligt skönt och vi åker om ca 2 veckor. Samma dag som skatteåterbäringen kom slog vi till, hittade en superbillig resa...var inne o kollade resan dan efter vi bokat och då hade de höjt priset på den med 1500:-. Fasiken vad bra att vi slog till när vi gjorde =) Vi kanske kommer till kretas sunkigaste hotell men so what? Jag behöver sooool, jag kan sova på stranden!

Kommentarer
Postat av: Age

Åhh är bara lite avis

2009-06-11 @ 14:19:19
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Postat av: Systeryster

Så himla gött att ni slog till medans priset var lågt!!! Ibland har man tajming!!! kram!

2009-06-11 @ 18:44:37
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAA det tycker jag verkligen du ska!! Snygg blogg och välgörande ändamål dessutom! två flugor i en smäll!!

2009-06-14 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0