Hemska mardrömmar =(

Vaknade imorse av en hemsk mardröm, skakade och började storgråta...låg nog gråtandes i 20 minuter innan jag blev lugn och låg apatisk i sängen ett tag. Varför drömmer jag alltid så extrema mardrömmar? Händer inte så ofta men när det väl händer så har jag hemska drömmar i alla olika former flera nätter i rad. Igår morse vaknade jag också av en hemsk dröm men inte lika hemsk som denna. Drömmarna brukar oftast handla om plågeri, tortyr och det är då jag som blir plågad eller torterad på olika slags vis. Jag drömmer också väldigt ofta att jag blir jagad och tvingad till hemska saker. Har haft sånna här drömmar i flera år, aldrig likadana men återkommande och med en gemensam nämnare: jag blir plågad/torterad! Pga dessa drömmar har jag väldigt svårt att se filmer som handlar om liknande saker, klarar verkligen inte av skräckfilmer/thrillers. Om jag tittar på en sån film där någon utsätts för tortyr så mår jag både psykiskt och fysiskt illa, det känns som om det är jag, att det är mej det händer.

Det sägs ju att drömmar betyder något, och då inte alls det som de handlar om, att det undermedvetet ligger något och gror. Jag undrar vad?? Vad kan dessa drömmar betyda för mej och för mitt liv? Jag kanske ska kontakta nån som har koll på detta?

Nu börjar jag sakta återhämta mej efter morgonen men kan inte sluta tänka på det som hände i drömmen. Har jag varit med om något hemskt i ett tidigare liv? Finns det ett tidigare liv? Hänger det ihop med min fobi för handleder och hals?

Om någon har ett svar...skriv gärna en kommentar!



Kommentarer
Postat av: Systeryster

men fyyy vad äckligt!!! jag vill också veta!! googla det!

2009-07-25 @ 17:24:15
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0