Hemma från Falkenberg

Har spenderat några härliga dagar i Falkenberg =) mitt ibland syrrans och Markus renoveringskaos! Vi har hittat på en massa roliga saker, busat, varit på baby café och vart på stranden. Åkte i söndags och kom hem igårkväll. Idag har jag sista lediga dan innan jobb tors, fre och lör, sen back to normal nästa vecka. Fast på lördag efter jobbet drar jag o Johanna iväg till Kalmar för att övernatta hos Anna och Robban. På söndag drar vi över till Öland för after beach och fest =) Ska bli så kul!

I lördags tvättade jag en hel del och sen på kvällen mötte jag upp Cissi på redbergsplatsen och vi begav oss till södra vägen för att hitta en bra restaurang. Vi gick till en turkisk restaurang och maten var kanongod! Helnöjda och mätta mötte vi sen upp vår gamla chef från Alvesta, Anna, på det hotell de bodde på. Vi gick in till Avenyn och satte oss för att snacka av oss om jobb och annat skvaller =) Både cissi och jag skulle hem hyfsat för att packa, jag till falkenberg och hon för att åka hem till alvesta. Men vi kom inte hem förrän halv ett ungefär, så det blev en sen kväll ändå =).

Har försökt ladda upp bilder här men går inte...sur jag blir. Lika bra att lägga ner och krypa ner i sängen istället.

Kalinichta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0