Paus

Nu har Agaton somnat efter bus och lek hela morgonen och jag tar en paus. Har precis diskat och plockat upp all röra efter oss och nu har jag slagit mej ner i soffan. Idag bestämde vi oss för att bara vara hemma och mysa, vi har kittlats, läst bok och sorterat mina dvd filmer. Ehhm njae inte sorterat direkt men ja Agaton slängde ut alla huller om buller på golvet och jag ställde tillbaks dem i hyllan...och så har vi hållt på ett flertal gånger idag.

Dessutom har han slängt ut alla mina pet flaskor över hela köksgolvet samt plockat ur bestick som var nerpackade i en banan kartong. Tur att han lyckades sysselsätta sig med nåt medans jag gjorde pannkakor. =)

Oskyldig som få!



Ännu mera grejer på väg ut på golvet...



Mamma Mia!



Sen sa Moster STOPP och så blev det pannkaksdags =)



Nu ska jag hoppa in i duschen medans lille herrn fortfarande sussar...hare gott!


Kommentarer
Postat av: systeryster!

haha, ni ser ut att ha haft en händelserik dag.. fniss



Mumsigt med pannkakor, hans favorit!

2009-12-04 @ 19:45:14
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det var fantastiskt roligt som alltid! Man känner sej som ett litet barn igen =)

2009-12-05 @ 12:32:18
Postat av: jenny garlock

ah vad det ser mysigt ut! Hoppas allt e bra med dig, vi ses snart! Tack for tipset om buss och hotell. Blir nog antagligen inte av denna gang, men om jag inte gor det detta besok, sa gor jag definitivt i sommar. Da kommer Lonny med sa da har vi anda tankt aka till Goteborg! Ska se till att boka tidigt sa vi kan bo pa "ditt" hotell da. Hur mycket ar du ledig och hemma i V-by i jul/nyar?

2009-12-09 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0