Tristess

Gör ännu ett blogginlägg från jobbet, dels för att min dator är på service och dels för att jag har tagit en liten paus. Nu har alla checkat ut, hade en låååång lista idag. Väntar på att konferensen ska avsluta och gå upp för att äta lunch för då får jag sluta! Jippe, vill ut och få lite luft.

Har fortfarande inte riktigt klurat ut om gårdagen var en bra eller en dålig dag. Varför kan jag inte bestämma mej? Så här velig brukar jag väl inte va? Tror att gårdagen var en bra dag jobbmässigt, men dålig personligen. Fick jätteont i magen och låg i soffan hela kvällen igår, somnade 3 timmar och slö tittade sen på Sagan Om Ringen. Sen somnade jag igen, varför är jag så hängig? Hela veckan har vart en hängig vecka, inte orkat göra nåt vettigt förutom att jobba. Måste äta mer vitaminer så tänkte stanna till affärn och köpa apelsiner på väg hem. Kanske ska på bio med Johanna ikväll, behöver nog komma ut lite och bli uppiggad idag! Vill se Sommaren Med Göran som alla säger ska vara så bra. Måste bli pigg tills på fredag när Marie och Alexandra kommer =) Sen på lördag kommer Systeryster och Agaton, kommer bli en mysig helg! Längtar!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vi längtar också!!! kram å puss

2009-08-30 @ 14:15:53
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Mad

Tack för din donation!=)

2009-08-31 @ 09:46:12
URL: http://www.mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0