Träningsvärk?

Hmmm sitter o känner efter om jag möjligtvis fått nån träningsvärk idag? Näe ingenting..ännu. Var nämligen på Sportlife igår med Carro och gymmade för första gången på vääääldigt länge! Har saknat det sååå mycket. Carro ska ju sorgligt nog lämna göteborg i höst så vi pratade med personalen på Sportlife om att jag skulle överta hennes träningskort. Himla bra anläggning måste jag säga, det ingår nämligen fri tillgång till solarium, bastu, vattenmassage och massagestol i det kortet. Kan jag behöva i höst.  =)




Kommentarer
Postat av: Systeryster

gick det bra att överta kortet då???



kramar!!

2009-08-19 @ 12:25:06
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var inga problem, så jag tar nog över det redan 1:a September. =) Dags att komma i form, men det är ju inte så billigt här i Göteborg =(

2009-08-19 @ 12:27:59
Postat av: Fröken Age

Låter inte helt dumt att ha tillgång te de där grejjerna!!

2009-08-20 @ 07:37:31
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0