Tantrock

Igår kväll tänkte jag promenera bort till Liseberg för att se Tomas Ledins sista spelning för sommaren. Hade tänkt att sätta mig på en gräsplätt långt långt bak och lyssna och mysa. Mina två jobbarkompisar  (som är 12 år äldre än mej) gick direkt efter jobbet för att strosa runt bland karusellerna medans jag mötte upp min hyresvärdinna på ett café för att skriva hyreskontrakt. När jag sen närmade mej Liseberg och ringde dem för att kolla vart de var, så hade de satt sig längst fram vid scenen vid kravallstaketet redan 2 timmar innan han skulle spela. Jag blev förvånad över att de satt sej så långt fram, var ju precis vid scenen och precis mitt framför mikrofonen där han skulle sjunga. Trodde inte de var sånna Tomas Ledin groupies, men tji fick jag! Jösses vad de röjde, och det var bara för mig att hänga på =) Hädanefter tänker jag kalla dem för rocktanterna =) Han spelade i hela 2 timmar!!! Fick avnjuta alla hans grymma sommarhits som I natt är jag din, Sommaren är kort, Sensuella Isabella, Just nu, Helt galen i dej, Nu tystnar musiken, En del av mitt hjärta, Flickan som gör allt för att göra mej lycklig osv...samt några nyskrivna låtar som var väldigt bra dom också. Blev positivt överraskad, vilka grymma hits, vilken fantastisk artist och vilken underbar show!!! Ett kanontrevligt avslut på sommaren.




Jessica, Jag och Anneli på jobbet innan Tomas Ledin





Tack Tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0