Soligt Göteborg

Längtar ut i det fina vädret idag, det ska bli 29 grader varmt i Göteborg idag säger dom. Ser så ut...men jag ska nog hinna njuta av det senare ikväll =) Först efter jobbet ska jag promenera till avenyn och möta upp min hyresvärd, jag hyr ju min lägenhet i andra hand. Vi ska skriva ett nytt kontrakt på 6 månader. Vi har alltid lika trevligt när vi ses, en fantastisk människa och man kan inte ha en bättre hyresvärdinna =)

Sen ska jag promenera till Liseberg och möta upp några jobbarkompisar, Tomas Ledin spelar nämligen där ikväll och jag känner på mej att det kommer bli fantastiskt kul och mysigt.

Tomas Ledin + Sommaren Är Kort + Klarblå himmel och Sol = GRYMT!

Sen blir det helg för mej, är ledig fre-sön denna veckan och ska då åka till Falkenberg för att gästa syrran. =)

Livet är härligt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Sofie!

Va kul att du läser min blogg :)

Ja det är nervöst nu, men samtidigt vääääldigt spännande. hur är det me dej då??

programmet jag använder heter picasa, sök på google å sen bara laddar du hem det. jättesmidigt :) men du har väl använt dej av nåt liknande i headern ser det ut som? :)

Kraam!

2009-08-20 @ 17:16:17
URL: http://ninajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0