Ny Design =)

Nu har min blogg blivit mycket roligare att titta på, kanske inte att läsa men men... ;) Min syster har en bloggvän som har hjälpt mig med denna fina design, hon är grymt duktig! Kolla in hennes sida http://www.mamamad.se/. Hon är en FANTASTISK människa, hon tar inget betalt för denna fina design utan man donerar istället en valfri slant till Barncancerfonden, hon har startat en egen insamling där man skänker pengar via bloggdesign. Gå in på hennes sida om ni vill fräscha upp er blogg lite! Det är både kanonkul och gör mycket nytta!

Kommentarer
Postat av: Sara Palm

Hej Sofie! Jag kollar din blogg varje dag, kul att läsa, jag uppdaterar mamma med! Fin den har blivit, ny design och allt!



Ha det gott!

2009-08-15 @ 22:21:30
Postat av: Anonym

Heej! Åh vad kul att du hittat hit! Alltid hittar man nåt kul att läsa! Du borde blogga oxå! Hälsa Mona, åh vad jag saknar er! Vi borde ses nån gång allihop! Kram

2009-08-17 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0