Myshelg

Denna helgen spenderar jag i Falkenberg hos systeryster, en riktigt skön slapparhelg. Igår var vi ute o gick, shoppade lite och sen hyrde vi film på kvällen. Självklart en massa bus med glaskiten som man lyckligtvis är moster till =) Han växer så fort, varenda gång jag kommer ser han lite annorlunda ut och större och har lärt sig nya saker. Den här helgen är han sååå glad! Skrattar och tjimmar och tjoar mest hela tiden, klart han blir glad när jag kommer och busar med honom =) Han får mig ständigt att skratta med sina grimaser, brummande ljud, pruttljud och sitt otroligt charmiga leende. Vilken underbar liten människa!

Här provar han sin första vinteroverall, en aning för stor men han växer i den så småningom.





Idag har vi promenerat till stan och shoppat skor både syrran och jag, 70% rabatt, då får man passa på, sen lunchade vi på ett café i stan. Efter det satt vi en stund på uteplatsen och njöt av solen medans den lille sov så gott. Nu har jag precis gett Agaton mellanmål, blev macka med leverpastej. Tänkte kika lite i IKEA katalogen och senare ikväll ska vi beställa hem thai mat. Äskar att spendera tiden i en lugn takt, göra precis vad man vill utan stress. Nu är jag ledig hela 5 dagar också och det är himla skönt. Dessvärre jobbar jag hela nästa helg istället men det kan det vara värt. Nästa vecka händer det en del, jag fyller år och vi ska till Liseberg med jobbet! Mycket att se fram emot =)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Sofie!

Tack för kommentaren på min blogg :) Jag har precis nyligen sett att du också bloggar så nu ska jag börja läsa :)



Hoppas allt är bra med dig!

KRAM!

2009-08-23 @ 14:03:05
URL: http://kristinalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0