Madonna

Sitter på jobbet och kollar på videoklipp från Madonnas konsert igårkväll, ser bra ut, men har hört från många hotellgäster som checkat ut idag att det var för mycket fokus på klädombyten och dansare och akrobater än på själva musiken. Mer som en show och inte en konsert, och egentligen skiter man väl i vad hon har på sej, bara riv av alla grymma låtar och kör järnet på scen! (Min åsikt) Men Madonna är ju alltid Madonna, ångrar att jag inte köpt biljetter faktiskt, hon är ju grymt stor. Istället sitter man här på jobbet och har precis checkat ut alla och inom en timma kommer det storma in nya hotellgäster som är förväntansfulla inför konserten ikväll =)

Ikväll blir det till att småfixa lite i lägenheten, alltid skönt att få städat inför en ny jobbvecka. Imorrn kommer Roger tillbaks efter semestern, så kul! Äntligen kanske det kan börja kännas som vanligt igen =) Sandra har semester en vecka till sen är vi alla tillbaks som vanligt och jag går tillbaks till min vanliga tjänst. Både kul och tråkigt, kul för att den tjänsten är lite mer bekymmerslös men tråkigt för den är inte lika stimulerande! Hmpf...jaja men vi får se vad som händer.

Den här helgen har varit såååå lugn o skön, bara jobbat och sen vart hemma o vilat. Känner mej helt utvilad i kroppen nu, dags att komma igång med lite vanliga rutiner igen känner jag. Tänkte simma på tisdag och så borde jag ta mej i kragen och bestämma mej för vart jag ska köpa träningskort!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0