Blåbärsoppa

Min kropp består nog just nu av ca 90% blåbärsoppa. Har druckit sjukt mycket denna veckan, har problem med min mage (igen) och hoppas att blåbären ska hjälpa. Pappa tjatar ju alltid om dessa blåbär och hur bra de är för magen, gjorde tydligen att han överlevde som liten när han hade magproblem. (vet inte hur mycket överdriven den berättelsen är) hehe, pappa har en förmåga att överdriva saker. Som häromveckan när han var förkyld och fick va hemma från jobbet, då sa han både till mig och syrran att han hoppades att han skulle kunna klara av denna förkylning...han säger det på ett sätt som får det att låta som att han har nån riktigt allvarlig sjukdom. Pappa! Du är bara lite förkyld! Jag tror att du klarar dej! =)

Nu ska jag hem och sjunka ner i soffan ett ögonblick...imorrn är det fullt upp. Jobbar till 17 och sen ska jag med Carro hem för att träna med henne i Frölunda och äntligen få träningskortet överflyttat på mej. Sen hem och försöka få igång min dator som levereras till jobbet imorrn. Hoppas att de lyckats fixa den! Ska bli så kul att kunna ha en dator hemma igen. Det jag saknat mest är faktiskt inte det jag trodde jag skulle sakna mest. Trodde jag skulle sakna msn, men har mest saknat spotify, kunna lyssna på vilken musik som helst när som helst, alldeles gratis! Grymt!

Så imorrn kommer nog ett litet blogginlägg hemifrån =)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha jag vet vem han är släkt med vad gäller blåbär, morsan tjatar hela tiden på att jag ska käka blåbär nu när svininfluensan är på g =). Kan ju gissa att de fått samma uppväxt!

2009-09-01 @ 18:46:32
Postat av: Jenny Garlock

Hoppas magen ar battre!

Haha, ja Anders, han ar rolig han, haha! Stackarn, ar han forkyld, usch da;P

2009-09-11 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0