26 år UNG

Idag fyller jag 26 år ung! Känns helt okej faktiskt! Jobbar kväll idag och hade därmed sovmorgon, men blev väckt kl. 06.59 av första grattis smset, säg, är inte livet härligt  =) Sen hann jag precis somna om så kom nästa och nästa, sådär höll det på så det var lika bra att gå upp. Bjöd mina kollegor i receptionen/bokningen på tårta idag. Var på ICA Focus o inhandlade en kanongod passionsmousse tårta med chokladbotten. Den var uppskattad av mina kollegor kan jag säga, kan rekommenderas! Perfekt för dem som inte gillar för mastiga tårtor som känns som en hel middag. Denna var syrlig och inte för "tung".

Smarrigt!


Kommentarer
Postat av: Fröken Age

Grattis =) Hoppas du har haft en helt lovely dag!

2009-08-26 @ 19:37:17
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Postat av: Linda

Grattis grattis älskade syster! Tårtan ser jättesmarrig ut!!

2009-08-26 @ 22:09:53
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0