Tandvärk!

Nu har jag haft lite ont i min visdomstand i en hel vecka, det börjar lugna sig men jobbigt! Så idag tog jag tag i saken och ringde folktandvården IIIHHHIIIIIHHÌIIYYYAAA! Jag hatar att gå till tandläkaren! Jag har inte varit där på 5 år! Men nu måste jag, detta funkar inte längre! Vill inte tappa alla mina tänder. Jag måste möta min största rädsla! Jag kommer känna mig grymt stolt efteråt! (Eller kanske inte) De hade tid redan i morrn kl. 11.00. Fy vad jag kommer vara nervös. Men det går säkert bra, mest nervös över hur stort hål det kommer bli på mitt bank konto! Eller kanske nervös över vad de kommer vilja göra med mina 2 visdomständer som kommit, dra bort dom??? NEJ! JAG VILL INTE! Hatar bedövningssprutor och jag har så liten mun och det gör ont när de trycker isär gommarna...får ont i käkarna! HJÄLP! Tur att man är ledig imorrn så man slipper gå med halva ansiktet bedövat och läppen hängandes nere vid hakan. så jobbigt att sörpla upp allt dregel med endast en halvt fungerande muskel i läpparna. :/

Ska bli så skönt att vara ledig i helgen, imorrn ska jag gå till arbetsförmedlingen. Kanske kan få någon hjälp där. Vem vet. I helgen kanske jag och Lisa ska ge oss ut på Harrys. Får se om jag känner för det, hoppas på att få bubbla i alla fall och njuta av en flaska Martini Asti. Hoppas! Annars borde jag städa och tvätta och fixa hemma, kanske ge mej ut och motionera lite. Vill oxå se Arnfilmen på bio, nr 2 alltså. Har köpt ettan på dvd och den är kanon bra! Längtar tills jag får se 2:an.

Vad ska Sofie hitta på med sitt liv? Någon som kan ge ett bra förslag? Vill till Göteborg, kan någon ge mej ett superduper jobb och en skitfin lägenhet som är vrålbillig? En söt omtänksam kille som inte bryr sig ifall jag vill va själv ibland och bara njuta av härliga mej...suck. Det gör inget om vi bara är ihop på halvtid, det skulle passa mej perfekt, man kanske kunde skriva ett avtal? Hmmm...söndagar är det skönt med nån som pillar en i håret och myser härligt. På måndag vill jag sova skiten ur mej alldeles ensam eller kolla på nåt meningslöst skitprogram på tv. På tisdag vill jag umgås med vänner, på onsdag är det lillördag och då vill man nog ut och ta ett glas vin. På torsdag kan vi ha sex. På fredag måste man på after work med jobbar polarna och på lördag ja då kanske man hinner mysa efter nattklubben innan man stupar i säng? Hmmm önsketänkande!

Håll tummarna för att tandläkaren är försiktig med lilla mej imorrn!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Age

Jag håller tummarna, har också lite svårt för tandläkare om man säger så.

2008-09-11 @ 17:49:10
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Postat av: Age

En långpromenad någon dag vore så lovely =) Det får vi definitivt ta!

2008-09-11 @ 18:35:36
Postat av: Systeryster

HAHA, säg till mej när du hittar en kille som går med på det avtalet!! lycka till hos tandläkaren, antar attt du är där typ NU! håller tummarna!! massa kramar!

2008-09-12 @ 10:46:08
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0