Partyhelg med tjejerna i Kristianstad!

Då var denna helgen över och det är tisdag, jag sitter i Göteborg och slappar framför datan. Följde med Johanna och Carro hit i söndags, de har provjobbat på varsitt jobb, Carro ringde nyss o hon har fått jobbet! Jättekul för henne! Själv har jag shoppat lite och träffat 2 kompisar och fikat. Igår träffade jag Cissi och vi drack latte på ett jättemysigt café. Pratade om jobb, boende, göteborg och killar såklart. Sen igår kväll samlades jag, Carro, Johanna, Pelto och Terese här i lägenheten och åt lite goda ostar med bröd och gott vin till. Tjejsnack i massor såklart!

Idag lunchade jag på Avenyn med Karin, det var jätteroligt att träffa henne och snacka lite, hoppas verkligen på jobb i Göteborg framöver. Tycker det är jättemysigt här! Men konkurrensen är hård om jobben tror jag! Håller tummarna!

Strax kommer nog Carro med spårvagnen och då ska jag och Milton gå och möta henne. Milton har somnat vid mina fötter nu och snarkar gott.




^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nu har jag mött upp Carro och gått en sväng. Nu sitter vi och väntar på Johanna som slutar om en timma. Sen bär det av till Nybro igen, sen till Vimmerby för mig i morgon.

I lördags drog jag, Johanna, Anna och Carro till Kristianstad för att lyxa upp tillvarelsen med lite hotell, bastu och middag på restaurang. Det var vår födelsedagspresent till Carro! Vi hade skitkul på Grand Hotel där Dr Alban uppträdde...hehe.



Det här är mingelbilden från Grand som de tog på oss. Vi hade övat in en pose! ;)

Tidigare under kvällen övade vi på hotellrummet:



Nu ska jag dricka te och kolla på one tree hill.

Simma lugnt! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vad skoj ni verkar ha haft!! Jag håller tummarna SUPERhårt för att du får jobb i gbg snart!!! jag vill ha dej lite närmare!! kramar

2008-09-09 @ 19:36:27
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0