LEEEDIG!

Idag tror jag att jag jobbar sista dagen här, vad jag vet i alla fall. Imorrn har jag tänkt umgås lite med en kompis som jag inte träffat sen Matsis bröllop på Rhodos, det är ju nästan ett år sen! Hon har flyttat hit och ska plugga ett år på designmatlagning, det blir nog skitkul för henne. Hon bor på Hotell Ronja och har fri tillgång till deras relaxavdelning med bubbelpool m.m. Lyxigt! Vi får se vad vi hittar på. Jag behöver shoppa strumpbyxor och gärna en go munktröja till alla kalla kvällar framöver. Sen vore det ju gott med en fika på nåt café, vi får se. Ska bli skönt att slippa passa tider.

På fredag åker jag till Kalmar tidigt på morgonen, tänkte gå lite i affärer sen åka till Nybro hem till Johanna för lite fredagsmys med henne och Anna. På lördag bär det av till Kristianstad för att fira Carro, hoppas på fint väder. Hoppas oxå på svar från de jobb jag har sökt. Men sista ansökningsdag har inte gått ut ännu. Fokus på jobb och bostad denna månaden känner jag. Har sparesa till Estland kvar i mina tankar men vill ju inte åka själv. Ingen som har lust att åka med??

Nej nu ska jag beställa några tröjor från Haléns samt surfa efter någon snygg soffa. Kuligt!

Ciao på dej.


Kommentarer
Postat av: Systeryster

hoppas du får nått av jobben!!! Vill verkligen ha hit dej till BÄST-kusten ;-)

2008-09-03 @ 20:15:18
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0