Vilket härligt liv

Sov till 10 idag oxå, underbart. Sen tyckte elliot att jag borde gå upp och leka med honom så då fick man pallra sig upp. Vi käkade frulle jag o syrran sen åkte vi till Skrea strand och plaskade i vattnet, så vackert! Kändes underbart att promenera barfota på stranden. Elliot blev förstås överlycklig, sprang omkring i cirklar och skuttade, vi lekte kasta pinne...sen åkte vi till en annan jättefin strand som ligger lite utanför falkenberg, där fanns fullt med sommarstugor och en stor camping med hur många husvagnar som helst. Överallt satt folk ute i solstolar och solade...mysigt! Vår härliga vår!

Nu ska jag bara få lite lunch i magen innan jag ska sätta mig på tåget som ska ta mig hem till alvesta igen...inga härliga stränder där inte :( Det har varit en kanon härlig helg, med mycket avkoppling vilket jag behövde. Framöver är jag redo för fullt ös igen. hehe...

Hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0