Sommar sommar sommar...

Åhhh vilket härligt väder Sverige har drabbats av! Underbart, synd bara att jag jobbar :( Men var ledig igår och jag hade en skön dag, tränade hårt, flyttade hem alla mina grejer och umgicks med emelie och cissi på kvällen, vi var nere i Åbros öltält. Kanonmysig kväll! God cider, bra trubadur och trevliga människor.  Men tyvärr tog det roliga slut eftersom jag idag var tvungen att åka hem till Alvesta och jobbar nu kvällen. Usch. Är jättetrött!
Hoppas alla andra har en roligare helg än mej!

Nedräkningen har börjat, endast 1 vecka kvar här i Alvesta. Om exakt en vecka befinner jag mig i Vimmerby, kanske sitter jag ute i solen och njuter av lite avkoppling. Har bara roliga saker framför mig hoppas jag!

Det kommer säkert dröja några timmar innan jag ser en människa, helt sjukt tråkigt att jobba helg! Glad att jag får se lite mer folk i Vimmerby i sommar...Kul!

Längtar till onsdag då jag får njuta av skog och mark från hästryggen tillsammans med mina kollegor! Super!

Hultsfred is coming closer...gött!

Kommentarer
Postat av: Age

Jag var ju med i öltältet, synd att vi inte sågs. Men kanske ses desto mer i sommar!

2008-05-31 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0