Saltvatten i falkenberg.

Befinner mig i Falkenberg hemma hos min syster och hennes sambo. Bestämde mig igår för att åka hit över helgen, hade ändå inget för mig, kände inte för att göra nånting men det lovade syrran att det skulle inte göras nånting i falkenberg inte. Bra tänkte jag. Igår kväll kom jag fram med tåg efter 2 byten och vi grillade spett med kött och grönsaker, första grillningen för mig i år! Gött. Sen blev det slapping i soffan framför tvn och lite kvällsprommis efter det. Sen sov jag otroligt gott, bästa på länge att få vakna utan att väckarklockan ringer. Sov till kl. 10 idag! Var nog länge sen det hände...skönt. Sen åt vi frukost o begav oss till stan där vi strosade runt i lite affärer och njöt av vädret. Efter det åkte vi till simhallen där vi simmade och badade ångbastu med pepparmint. Simhallen i falkenberg är tydligen den ända i sverige som har 50 meters längder och saltvatten. Blev lite snopen när det smakade salt i munnen...blä

Efter badet handlade vi lite och syrran lagade sen till en smarrig korv stroganoff till lunch medans jag tog med elliott på en promenad, men vi tog oss inte så långt förrän elliot vägrade gå. Ville bli buren...ursäkta mig! Lat! Så vi vände och gick hem igen, då skuttade han så glatt hela vägen...mutter.

Just nu slappar jag i soffan...funderar på vad jag vill göra. Kanske gå på bio ikväll? Vi får väl se vad västkusten kan erbjuda. Ska iaf passa på att vila upp mig och bara göra som jag vill.

Trevlig helg svälj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0