Nu är det sommar nu är det vår...

nu är det koskit i hagen...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hallå! Så glad jag blev när jag hittade din blogg, det är så kul att kunna hålla lite koll på va gamla vänner har för sig:) Det bär snart av till v-by för dig har jag förstått. Var ska du jobba nu, back to Brödis..;) Hoppas att vi kan ses snart, är ju inte så långt mellan Högsby och Vimseby ändå!! Ha det bra. Kram kram

2008-05-05 @ 09:16:52
Postat av: Age

Nice att du bloggar Sof! Jasså du ska komma hem till Vby snart igen, hitta på där då? Kanske har tid att komma förbi mig på en fika någon dag?

2008-05-05 @ 09:49:56
URL: http://uragesliv.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej Linnea! Jo det bär av till v-by, det ska verkligen bli skitkul! Ska njuta av sommaren och allt! Jag ska jobba som receptionist på hotell björkbacken i sommar. Ska bli kul, det blir nog fullt ös. Ja vi måste ses i sommar. Vart har din blogg tagit vägen? Har för mej att du hade en? Kram Sofie

2008-05-05 @ 20:50:18
URL: http://www.emmasofiecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0