Eurovision

Sitter fortfarande på jobbet och deppar lite, tvungen att jobba imorgon. Min kollega Magnus har kört omkull med sin scooter och har brutit foten, ligger på sjukhus o väntar på operation. Tråkigt för honom, och tråkigt för mej. Men men lite extra pengar skadar aldrig till sommaren. Nu börjar eurovision också, hoppas jag får kolla på detta ostört. Slutar om en timma, hoppas på att få se Perelli iaf. Imorrn är det Mors Dag och vi har restaurangen öppen, så det händer ju något imorrn iaf. En hel del som bokat bord, tur att jag har Sofia med mej! NEJ! Nu kom några hotellgäster och snodde min tv! F_N!

Kvällen förstörd. Men men...hela helgen förstörd eftersom jag måste jobba ändå.

Ska avsluta med något positivt så jag inte förstör stunden för er som läser detta. Ta inte åt er av min negativitet.

Mina kära receptionskollegor ska bjuda mig på turridning på islandshästar innan jag slutar!!! Åhhh vad roligt! Jag har inte ridit på flera flera år, har tjatat i över ett år att jag vill rida men aldrig blir det av. Nu tog dom tag i saken och har bokat ridning för oss 4, ägaren till hotellet ställer upp och jobbar i receptionen. Så glad! Vilken fin avslutningspresent!
Jag ska berätta hur det gick!

Nu hoppas jag alla har en trevlig helg! Svälg!


Kommentarer
Postat av: syster

ååå vad skoj! kul att få en liten avskedspresent!! kramar!

2008-05-26 @ 09:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0