Trött

Idag är jag väldigt trött! Låg och läste till kl. 2 inatt och sen vaknade jag vid nio tiden och låg och läste till 12, sen började jag jobba kl ett. Slapp och skön dag men man blir trött av att bara ligga...men ganska skön atmosfär på jobbet ikväll, så jag hinner nog t.o.m ta min rast. Fast bara kanske och knappast oavbrutet. Mitt liv är ganska tråkigt just nu, bara jobbar och jobbar, händer inget kul. Jag ska vara ledig måndag och tisdag, ska bli riktigt skönt, fast jag åker till Alvesta på söndag kväll, det ska bli skitkul att umgås med Marie, jonathan och alex igen samt att hälsa på på gamla jobbet. Men jag ska inte göra något som jag inte vill! Jag ska bara göra saker som jag vill göra! Jag ska shoppa i Växjö tänkte jag, jag ska ha lite hemma spa, har inte skött om mej på 2 veckor. Usch! Naglar behöver filas och hår behöver inpackas...vilken tur då att jag fick massa hårgrejjer när jag var med i Tjejgången i Storebro! Där fick alla som var med dra en lott med ett nummer på och sen fick man en present på det numret. Jag fick en påse med spray, mousse, schampo och hår inpackning från en frissa i hultsfred. Himla bra present måste jag säga, saker som man alltid behöver. ;) Kändes oxå himla gutt att få en present efter det loppet, gå 8 km i ösregn är ju inte vad jag kan rekommendera direkt. Vi var dygnsura när vi kom i mål. Men stolt var jag, som tuppen!

Jag fick inte jobbet i bromma som jag sökte, lika bra det eftersom jag inte vill bo i sthlm..hehe. Nu undrar ni säkert varför jag då sökte ett jobb i sthlm, jo fanns inga andra jobb som jag vill ha att söka. :( Men nu ska jag söka 2 jobb i Göteborg, dom låter kanon. Vi får väl se vad fröken Sofie hittar på i höst. Ingen som vet, ingen som vet. Jag ska nog jobba en eller några veckor till på Björkis i alla fall. Trivs bra här, kul men tuffa pass nu, fast jag vill ha pengar!!!

Vad ska jag köpa för dator??? Har tänkt på detta i flera månader men inte kommit fram till nåt vettigt! Vet inte vad jag vill ha? Usch så jobbigt. Pustar. Ingen som har nåt bra förslag?

Tjolahopp.



Kommentarer
Postat av: Systeryster

br aatt du inte fick jobbet då, om du inte vill ha det! :-) Hoppas på götebrog, hade vart skoj, då hade det varit närmare oss ju! Kunde ju va skojj nu när vi ska ha tillökning, så du kan träffa ditt lilla systerbarn oftare och hänga med i utvecklingen! Jag hoppas på GBG då! :-) ja verkligen inte kul med strul inför kursstart! Blir så jävla arg! Varför händer sånt här mej? Det senaste jag hört från högskolans prefekt är att mina poäng saknas för praktiken i förra kursen, att min närvaro och omdöme inte kommit in! MEN JAG vet att jag lämnat dem. Samt att på mitt konto på nätet är VFU:n godkänd! Fattar inte varför den kan vara godkänd där, men inte hos dem på högskolan. trodde det var samma system. inte lätt att fixa till saker som verkar vara helt i sin ordning!! irriterad nu kanske mitt csn blir alldeles försenat och allt!! FAN!



jaja! ha det bra!

2008-08-21 @ 20:49:41
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0