Sensommar och rötmånad!

Nu har rötmånaden börjat och vi har tagit ett kliv in i sensommaren! Jag älskar sensommaren! (dessutom står det i mitt sensommar horoskop på aftonbladet att livet ska bli fullkomligt underbart nu i augusti) Fan vad kul! Hoppas! Det stundar fest för mej! Strand nu på söndag och sen har jag o Johanna vår 25-årsfest nästa helg! Ska bli så kul! Sen blir det strand igen dan efter festen, sista strand!

Denna veckan jobbar jag natt, lite segt har det varit, är på 4:e natten nu...en kvar! Åh vad skönt o va ledig 4 dagar sen! Jag har varit sjuk, haft jätteont i halsen och förkyld, men nu har det försvunnit. Kom hem kl kvart i sju i morse, var jättepigg och satt o pratade med pappa vid köksbordet. Vi åt frukost ihop, hehe rotfruktsgratäng och delade på en köttbit. Skum frukost tänker ni då, men för min pappa är det inte ovanligt och för mej..ja jag hade inte ätit på 12 timmar o jag var vrålhungrig! Sen när pappa åkte gick jag o la mej, läste lite o somnade sen vid åtta tiden...sen sov jag...o sov o sov till typ halv sju på kvällen. JÖSSES! Sen när jag vaknade hade jag inte alls ont i halsen längre! SKÖNT! Behövde nog sova av mej förkylningen.

Det är folk överallt i uggletorp nu, Olivia bor hos oss i en vecka nu, Ankis systerdotter. Hon jobbar med pappa o anki. Sen är Bengt o Monica här, samt kusinerna Tomas och Peter och MariaFe Isill och Johan såklart! O jag som är så trött jämt o orkar inte prata. Tråkig jag är. Men imorrn ska jag umgås, vi ska ha grill knytkalas! Jag ska fira att jag jobbar sista natten!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Age

Åhh snajsigt att det uppdaterades här igen!

2008-08-02 @ 16:11:29
URL: http://metrobloggen.se/uragesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0