Jobbe å jobbe..

Jaha..sitter och tittar på mitt schema nu och kan konstatera att jag kommer förmodligen få jobba 13 dagar i rad. Ska bli trevligt hehe, jag behöver pengar så det blir nog bra. Har ju inte något jobb inför hösten...

Men sen efter mina 13 dagar är jag ledig 3 dagar och då fyller jag år så funderar på att åka ner till Alvesta och fira med min kusin med familj, samt träffa gamla jobbar kompisar!

Idag jobbar jag 7-4 men resten av veckan jobbar jag kväll, så det blir sov morron i massor nu. Trivs bra på jobbet trots att man jobbar själv i receptionen nu.

Saker jag ser fram emot nu:    Gå på ALV med syster + gänget 

                                                         Kräftskiva med syster + gänget
                                                         Ha lite släktkalas (när ska jag få tid med detta?)
                                                         Fira min födelsedag i Alvesta
                                                         Få svar angående jobbet jag sökte i Bromma
                                                         Fira Carros födelsedag med party i Kristianstad
                                                         Köpa ny dator (frågan är bara om jag ska ha mobilt bredband
                                                         oxå och kanske då abonnemang?
                                                         Januari 2009 då mitt älskade systerbarn ploppar ut!

Back to work! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Systeryster

ÅÅÅ, sökt jobb - spännande!! ring när du fått svar!!

Längtar också till ALV, ska bli så himla skojj!!

Och självklart längtar jag också något enormt till JANUARI 2009!! årets händelse - HELT KLART! =) PÖSS!

2008-08-18 @ 21:08:04
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0