Jag vill ha handkräm på jobbet!

Fasiken också! Jag har blivit så torr om händerna upptäckte jag nyssens. Måste vara allt detta moppande och städande med starka medel...och inga handskar har jag på mej! Letat efter handkräm men hittar ingen...det nästan svider ju. Hemskt! Usch nu jobbar jag sista natten...skööööönt men så tråkigt. Jag slår vad om att tiden går jätte sakta bara för att jag vill hem. Ikväll grillade vi ihop i Uggletorp, det var jättemysigt och gott! Jag åt inget inatt när jag jobbade och inte när jag kom hem och inte när jag vaknade heller. Sen kl 7 när grillarna drogs igång då var jag vrålhungrig! Lyssnar på radio här på jobbet...bra musik med rhianna och jag blir fest sugen! Tur för mej då att jag sticker till öland och strand imorrn! Där kan jag shejka loss både på stranden och dansgolvet!

Jag gillar inte riktigt att jobba natt, det är helt okej att vara här, och tiden går ganska fort ändå, o det går jättebra att sova på dan men även att jag går upp kl 3 på eftermiddagen så piggnar jag inte till förrän kl 8 och sen är det ju nästan dags att vara på jobbet igen. Usch tur att man bara jobbar natt 2 veckor. Fast jag tycker det är supermysigt på morgonen, kring kl 7 och ingen annan är vaken och det är så friskt ute. Jag har haft fönstret öppet hela natten på mitt rum och man kryper ner i kalla lakan och läser lite ur en bra bok. Sen somnar man...

Gäsp! Gäsp!

Nej godnatt på er alla! Nu ska jag plocka disk och göra pappersarbete!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Age

Hade så bra på strand =)

2008-08-03 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0