Getingstick

Fasiken också, fick ett getingstick i fingret igår, den j_keln satt på tangentbordet på knappen escape! Hoppade omkring i receptionen och gnydde lite för mig själv, som tur var fanns ingen i närheten...sen jagade jag den där fula getingen runt hela receptionen med en flugsmälla. Men jag fick aldrig tag på han, jag slår vad om att han buzzade: haha, du kan inte ta mej...

I alla fall så ringde jag Anki o frågade vad jag skulle göra, det sved rätt mycket. Anki sa att jag skulle ha fingret i ett glas mjölk så jag satt här på en stol framför en data station och hade fingret i ett glas mjölk. Weird det måste sett ut.

Efter jobbet igår skyndade jag hem för att duscha och fräscha till mig inför Anna & Annikas 20 respektive 50 årskalas i Hägerrum. Det blev lyckat, de bjöd på kassler, rostbiff och potatissallad, sen gick vi tipspromenad och det var svåra frågor om allt från djur till internetuppkoppling. Jag munhöggs med min farbror Bengt mest hela kalaset, sen blev jag så grymt trött så jag höll på att somna. Jag åkte hem först av alla och satte mig framför tv:n ett slag och såg finalen på GP i Målilla. Det var kul att få se de stora speedway stjärnorna, särskilt med tanke på att några av dem har bott här i helgen. Greg Hancock, Nicki Pedersen, Jason Crump och Scott Nicholls med deras team och familjer har bott här. Trevligast av dem (alla var i och för sig väldigt trevliga) var Greg Hancock, så glad och positiv och enormt trevlig människa. Scott Nicholls är otroligt snygg måste jag säga, blev förvånad. Jason Crump var lite stressad för hans bagage var försenat, kom med flyget igår, han kanske hade någon maskot i väskan? ;) En i Jasons team somnade jättefull i lobbyn här om natten, så natt receptionisten fick leda upp honom till rummet. hehe, ingen bra uppladdning. Jaha då fick ni lite skvaller...

Nu sitter jag på jobbet och bara bävar inför ruschen som komma skall, jag har 45 utcheck och det är bara några få som checkat ut än. Alla kommer komma på en gång sen, jag lovar.

I eftermiddag ska jag gå Storebro loppet med min faster, ska bli kul, fast mindre kul om det ösregnar hela dan. Blir till att åka hem och duscha varmt sen, kanske bio ikväll med Emelie. Nej, nu ska jag ta tag i mina arbetssysslor.

Hej Svejs.


Kommentarer
Postat av: Age

Låter som att du har en hel del på G

2008-08-17 @ 10:45:20
Postat av: Systeryster

Kul med skvaller! Oj, hade glömt bort Annas och Annikas kalas! Lät som ni hade det trevligt, synd vi inte kunde va med! kramar

2008-08-17 @ 17:53:53
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0