FEEEST!

Jaaa fy nu börjar det närma sig...imorrn smäller det hemma i Uggletorp när min och Johannas fest går av stapeln! Vi har jobbat galet mycket med denna fest i flera dar...Johanna och jag har så många ideér och visioner. Projekten tar aldrig slut! Men kul är det! Jag jobbar dessutom natt den här veckan! Men nu går jag på min sista natt, grymt skönt! Imorrn ska jag sova några timmar sen kommer Johannas föräldrar för att hjälpa till med allt! Vi blir ett gäng som fixar, jag, syster, systers pojkvän, pappa, anki, johanna, johannas föräldrar och min farbror Bengt. TACK ALLA som hjälper oss! Det kommer bli en kanon kul fest! (Jag råder alla grannar inom 5 km radie att skaffa hörselskydd!) Jag rapporterar om detta vid ett senare tillfälle. Ni som vill se bilder får ta er en titt på Facebook framöver.

På söndag drar vi till Strand på öland ett gäng, bakfulla som sjutton! Men kul ska vi har när det är sista Strand för säsongen...åhhh så kul vi ska ha!

Nej ha det gutt!

Hadi Hadi Hadi Hadi

Kommentarer
Postat av: Age

OJ =) törs man verkligen komma ikväll? He he!

2008-08-09 @ 10:55:36
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0