Back to Alvesta

Jag sitter här på jobbet igen, känns som om det enda jag gjort denna veckan är att ha jobbat! Stämmer nästan, tufft att jobba 13-22 varje dag. Idag jobbar jag dessutom min 13:de dag av 13, känns skönt att ha 2 dagars ledighet. Direkt efter jobbet åker jag till Alvesta med bussen, Marie kusin hämtar upp mej i Växjö. Vi får se om hon verkligen hämtar mig i Växjö denna gången, sist stod hon vid busstationen i Alvesta o väntade på mej. Jag ringde och hon bara: jag står här vid bommarna som jag alltid gör...jag: Va? Jag gick omkring runt hela stationen och letade med henne på linjen, men ingen Marie hittade jag. Sen kom vi på att jag var i Växjö och hon i Alvesta. Suck! Jag har nu sagt till henne (ca 5 ggr) att jag kommer till Växjö, hoppas hon fattar...hehe.

Usch vad jag sov dåligt inatt, så jobbigt när man lägger sig sent och vet att man måste upp om typ 6 timmar, jag kan inte sova. Jag vaknar varje halvtimma med mobilen i handen, kollar vad klockan är och sen somnar jag om tills det är dags att gå upp. Sen känns det som om man aldrig överhuvudtaget sovit. Ska bli gött att sova hemma i Alvesta igen, där sov jag alltid så bra!

På måndag ska jag och Marie ta en heldag i Växjö tillsammans, jag köpte aldrig någon present till henne när hon fyllde år så jag ska bjuda henne på en hemlis. ;)  Har beställt tid kl. 10, ska bli så kul. Sen ska vi shoppa och äta kina mat! Gött. Jag har värsta långa listan som jag måste shoppa, kul att shoppa lite myskläder och koftor inför hösten. Jag borde köpa skor också om jag hittar några. Sen ska Marie o jag kolla om vi hittar några bra spa resor till estland i september, jag är sååå sugen på att dra iväg några dagar för att bo lyxigt på spa och träna, gå på olika behandlingar, shoppa och äta gott. Vore en skön start på hösten. Har ju endast haft 2 veckors semester...

Längtar tills 11 oktober när jag ska få gå på Ladies Night i Linköping! Lyssnar på Martin Stenmark i radion nu...åhhh!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

åå vad skojjigt, hoppas ni hittar nån bra spa-resa!! ha det bra i alvesta! ses på fredag!! kramar

2008-08-24 @ 11:55:31
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0