5 dagar kvar

Uhhh bara 5 dagar kvar att jobba och jag har inte skaffat mej ett nytt jobb ännu...men det löser sig ju alltid! Jag behöver vara lite ledig och bara få göra ingenting! Nästa helg ska jag, Johanna, Anna och Carro till Kristianstad för att fira Carros födelsedag. Vi ska bo på hotell och gotta oss med party och myspys! Ska bli super kul! Sen efter det blir det att åka hem till Vimmerby och reda upp min "boende och jobb" situation! Försöka fixa jobb, kanske får åka ner på intervju och grejs i gbg, hoppas!

Ikväll jobbar jag såklart, syrran och markus är i Vimmerby denna helg, ska bli kul. Fast jag jobbar såklart hela helgen, men jag hinner med kräftskiva på lördag kväll. Ska bli göör nice! Anderssons kommer ju oxå ;)

Jag vill tacka alla för de otroligt fina presenter jag fått på min 25-årsdag!

Vinflaskor, champagne, mousserande vin + en massa annat drickbart!
Pengar! Alltid bra att ha!
Tjej weekend i Linköping med god middag samt underhållning i form av LADIES NIGHT! Ahhhhh!
Show/Teater/Konsert weekend i Göteborg med min kära vän Pelto!
Presentkort på La Classe, tack pappa och Anki. Nu ska jag köpa mej en go parfym och snyggt smink.
Chokladaskar, usch och fy, nu blir jag ju ännu tjockare!
Örhängen, superfina!
Skålar från Kosta Boda, jättefina, längtar tills jag flyttar till min egna lya och kan pryda lgh med dem.

Jag köpte en dator till mej själv! Äntligen slog jag till och hittade en kanon fin dator. Passade på när jag var i Växjö i början av veckan. Windows Vista är jag inte så van vid men jag lär mig nog snabbt! La in alla mina 753 kort i datorn, kändes som om jag behövde avlasta kameran lite. Fick oxå Mamma Mia Soundtracket från Alexandra som jag kopierade in på datan. ;)

Hoppas inte jag glömt någon present nu, det vore pinsamt!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Age

Mycke fina presenter =) Låter som du har en hel del saker att se fram emot!

2008-08-29 @ 21:42:28
URL: http://metrobloggen.se/uragesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0