Päroncognacsmedwurst, vårruset & köpenhamn...

Varmt Välkomna till min blogg! Jösses! Att jag skaffar blogg är ju lite konstigt...känns så vuxet, kanske var samma känsla som emelie kände när hon gick omkring med en kaffe i handen...en känsla av att vara vuxen! Är ju faktiskt bara 24 år fram tills den 26 augusti, sen får man väl växa upp antar jag :(

Varför bloggar man egentligen? Intressant fenomen...

Idag på jobbet hade jag häcken full, massor av pappershögar över hela skrivbordet...de bara växer och växer! Skulle skriva upp på ett pm vad ett sällskap hade valt för efterrätt, skrev päroncognacsmedwurst när det skulle stå päroncognacsrulle...tecken på extrem förvirring! Min chef skrattade gott. Undrar om jag upptäcker  fler förvirrade misstag under de närmsta dagar...men men...sådant som sker under stress. Vårruset stundar, försöker febrilt få ihop ett lag på 6 så vi får en picnic korg efter loppet...men bara fått ihop 4 hittills och idag är sista anmälning! Ajsing bajsing. Plus att jag ska planera ihop personalresa till våren, ska lägga upp ett förslag på att åka till Köpenhamn, vore gött...

Nej usch, jag måste lyfta på rumpan, ska tvinga mej att gå ut o gå...tränade hårt igår efter en onyttig helg, har därför grym träningsvärk i vaderna och det bär emot att promenera...men jag ska!

Jag ska tvinga Marie att hänga med mej...hehehehe

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du oxå fixat en blogg. Jag ska följa dig noga. Å tack en en gång för helgen....hade kanonkul. Kramis

2008-04-14 @ 18:55:21
Postat av: Linda K

Hej Syster! Kul att du fixat blogg med!! Ska bli otroligt roligt att följa dej!!! Päroncognacsmedwursten var skoj - undrar hur en sån smakar egentligen! Nä, dags för sängen! Stora Kramar!!!

2008-04-14 @ 21:47:46
URL: http://www.flowerlowa.blogg.se
Postat av: emelie

Tja babe! Vad roligt du skriver, hihi. Är så stolt att bli nämnd i9 din blogg=)
Kram på dig

2008-04-15 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0